Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sınıf Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR AYFER KOCABAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Sınıf Öğretmenliği(İkinci Öğretim) |
Dersin Amacı |
Eğitim ve öğretimin yaygınlaşarak gelişmesinde yazının, güzel yazının temel olması son derece önemlidir. Yazının estetiksel yönüne değişik bir açıdan baktığımızda, dengeli, düzgün, temiz, uyumlu, akıcı, etkileyici niteliklerin aynı zamanda da bilimsel düşüncenin temsilcisi olduğunu olduğunu görürüz. Düşüncenin dili olan yazının temel bilgilerini ve uygulamalarını bir disiplin içerisinde beceri ve alışkanlığını kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Uslay, Yüksel. (2002). Okullarda Yazı. İzmir. Orkun Kitabevi. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, gösteri, soru-cevap, işbirlikli öğrenme teknikleri. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin değerlendirilmesi öğrenme çıktıları doğrultusunda ara sınav, final sınavları ile ödev, uygulama çalışmalarından oluşan dosya ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|