Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Seramik ve Cam Tasarımı Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
YRD.DOÇENT EFE TÜRKEL |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
İnsanoğlunun amacına uygun şekillendirip kullanmaya başladığı ilk ilkel araçtan günümüze kadar olan süreç hakkında bilgi vermeyi, bu bilgilerin doğrultusunda Tasarım Tarihine etki eden sanat akımlarını ve bu akımlara yön veren sanatçıların ve tasarımcıların araştırılması bu dersin amacını oluşturmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi; ders notları ve konularla ilgili çeşitli belgesel filmlerle öğrencinin tasarım tarihi konusunda bilgilenmesini sağlar. Aynı zamanda işlenen konular ve kavramlara ilişkin öğrencilerden araştırmaya yönelik yazılı görüşlerini talep eder ve bu görüşler ders içinde sözlü olarak da değerlendirilir. Çağdaş tasarımlar ve tasarımcılar hakkında yapılan araştırma ve çözümlemeler de ders içinde sunumlarla paylaşılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin derse devamı ve zamanında katılmış olması, ders içindeki sunumların başarısı ve hazırlanan ödevlerdeki özgünlük puanlamaya katkıda bulunacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1) Dersin %70 ine ve derse zamanında katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
efe.turkel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba:13.30-17.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|