Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Genel Dilbilim Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT KAMİL İŞERİ |
Dersi Alan Birimler |
Genel Dilbilim Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrenme stratejileri konusunda yeterli bilgilere sahip olma ve bu stratejileri okuma ediminde doğru kullanabilme. Bu stratejiler yoluyla okuma edimini geliştirme ve dil öğretiminde okuma stratejilerinden yararlanabilme |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ADAM, Jean-Michel (2000) Linguistique Textuelle. Des Genres de Discours aux Textes. Paris: Nathan Université. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Konu ile ilgili sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. ÖÇ 1-5: Ara sınav ve finalde hazırlanacak olan makaleler üzerinde değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %80 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. V. Doğan Günay |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 09:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|