Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Teknolojisi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR FERİDUN ÖZİŞ |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Teknolojisi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Kayıt sırasında kullanılan donanım ve yazılımların çalışma prensiplerinin kavranması, ses kayıt stüdyosu kullanımına yönelik uygulamalar yapılması. Kayıtlar sırasında karşılaşılabilecek problemlere çözüm üretme yeteneğinin kazandırılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynaklar |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin teorik kısmı; Stüdyo temelini oluşturan donanımların bağlantı ve kullanım amaçlarını anlatan sunumlar seklinde yapılacak, donanımların kullanımına yönelik hazırlanan problemler öğrenci katılımıyla çözümlenecektir. Kullanım yöntemlerinin belirlenmesi sonrası stüdyo kaydı uygulamaları öğrencilerle birlikte gerçekleştirilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Gerçekleştirilecek vize ve final sınavları ders işleyişi ve öğrencinin stüdyo kullanım becerisini anlamaya yönelik olacaktır. Stüdyonun temel kullanımı, sinyal yolunu takip yeteneği, kayıtlar ve yönlendirmeler anında zaman kullanımı ve çalışma ortamında gösterdiği tutum özellikle göz önünde bulundurulacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin %70 ne katılım esastır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|