Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ LEMAN GİRESUNLU |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Amacı |
Ders Sibernetic ve kültür ilişkisini Amerikan kültür ve edebiyatı alanı anlam örgüsü içinde irdeleyen akademik nitelikli teorik, felsefi metinler öncelikli olmak üzere, Siberkültür alanı ile ilgili belgesel, kısa hikâye, roman ve film olacak şekilde metin çeşitliliğini de esas alarak, alanı en güncel hali ile öğrenciye tanıtmayı amaçlar. Derslik ortamının teknik koşulları ölçüsünde internet erişimi ile de etkileşimli çalışmalarda bulunmayı amaçlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
David Bell, Barbara Kennedy, The Cybercultres Reader (2000) ve en son yayınlanan seçme makaleler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler: |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara Sınav: Ara sınav test şeklinde olup, çoktan seçmeli, boşluk doldurma, ve açık uçlu olmak üzere üç kategoride öğrenciye aktarılmış olan bilgilerin anlaşılma, tanıma ve hatırlanma düzeyini belirler. |
Değerlendirme Kriteri |
1. İlgili test sınavlarında çoktan seçmeli bölümde yanıtlar sabittir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Öğrenci her derse hazırlıklı olarak katılmak ve derslerin &70 ine devam etmek zorundadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Edebiyat Fakültesi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|