Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Metalurji ve Malzeme Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ METİN YURDDAŞKAL |
Dersi Alan Birimler |
Metalurji ve Malzeme Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere integre devreler, akım, kapasitans, bandlar, bağlar, yarıiletkenler, bariyer, junctionlar, transistorler, kristalografi, kristal hataları, difuzyon, iyon implantasyonu, termal oksidayon, metalizasyon, faz diyagramları, reaksiyon kinetikleri, enerji bandları ve dalga karakteristikleri, heteroyapılar, heteroepitaksi, toplama ve paketleme konuları hakkında birinci elden tecrübe sahibi olmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
: Ana kaynak: Electronic Materials, J.W. Mayer , S.S. Lau, Macmillian Publishing Company, 0-02-378140-8, New York, 1998. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Rapor+Ödev (Laboratuvar)+Quiz+Ara ve final sınavları |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yarıyıl içinde laboratuar deneyleri, proje, 2 vize, 2 quiz sınavı yapılacak ve dönem boyunca ödevler/laboratuar çalışmaları verilecek. |
Değerlendirme Kriteri |
Vize ve sınav sorularının, bölümümüzün hangi öğrenme çıktısına( çıktılarına) karşılık geldiği sınav kağıtlarında belirtilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam önemli ve devam %70 den az olmamalı |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Ofis Tel:0232 301 74 59. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı: 8.30-10.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|