Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hemşirelik |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ GÜLENDAM KARADAĞ |
Dersi Alan Birimler |
Hemşirelik |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilerin toplumun sağlığını geliştirmeye yönelik mevcut bilgilerini uygulayabilmesini, sağlık ve hastalık durumlarına etkin olan belirleyicileri kavrayabilmede araştırma yöntemlerini kullanabilmesini kapsar. Öğrencilerin toplumun sağlık durumunu değerlendirebilmede gerekli bilgi ve becerileri kazandırarak analiz, sentez ve planlamada yetkinliklerini geliştirir |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Akbulut t, Sabuncu H (1993). Sağlık bilimlerinde araştırma yöntemi epidemiyoloji prensip ve uygulamalar. Sistem Yayıncılık,Yayın no:014,İstanbul. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, tartışma, soru-cevap, literatür tarama, kendi kendine öğrenme |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersin değerlendirilmesinde yarıyıl içi hesaplamaların belirlenmesinde vize notunun yüzde 50 si ile, final notunun % 50 siı ders başarı notu olarak belirlenecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Dersin değerlendirilmesinde yarıyıl içi hesaplamaların belirlenmesinde vize notunun yüzde 50 si ile, final notunun % 50 siı ders başarı notu olarak belirlenecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr.Gülendam Karadağ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|