Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR HASAN SÖZBİLİR |
Dersi Alan Birimler |
Jeoloji Mühendisliği Bilimsel Hazırlık (YL) |
Dersin Amacı |
fayların kativitesini saptamak, fay tipi ve mekanizmasını anlamak içic jeolojik ve jeomorfolojik arazi tabanlı çalışmamar yapmak, aktif fayların sismik risk niteliğini ortaya koymak |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1- Sholz, C., 1990, Mechanics of Faulting and Earthquakes. Cambridge University Press, |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
aktif fayların ozellikleri yüz yüze öğrenmede verilecektir. yüz yüze öğrenmede verielv teorik bilgiler uygulamalarda pekiştirilecektir. aktfi faylar boyunca gözlenen jeolojik ve jeomorfolojik göstergelerin tanımı ve yorumlanması için bir ödev ve bir sunum verilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
aktif fayların özellliklerine ait veriler yüz yüze öğrenmede sunulan veriler sınavlarda ölçülecektir. toprografik haritalardan elde edilen jeomorfik indislerin anlaşılamsı için bir ödev verilecektir. aktif fayların deprem riskini ortaya çıkarmak için bir sunum yaptırılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Hasan sözbilir Tel: 232 3017319, e-mail: hasan.sozbilir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Prof.Dr. Hasan Sözbilir p.tesi ve cuma gunleri 8.30-10.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|