Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT ÖZLEM YEŞİL ÇELİKTAŞ |
Dersi Alan Birimler |
İleri Biyomedikal Teknolojiler Sanayi Ortak Bütünleşik Doktora |
Dersin Amacı |
Süreç, bir girdiyle başlayan, iç ve dış müşteriden gelen talep, bilgi veya hammadde ile, bu girdiye katma değer katarak belirli bir çıktı üreten birbiriyle bağlantılı adımlar, işlemler dizisidir. Müşteriye sunulan her mal ya da hizmet bir sürecin çıktısı olduğuna göre, bu ürün veya hizmeti müşteri istek ve beklentilerine uygun ve minimum maliyette üretebilmek için, süreci analiz etmek gerekmektedir. Dersin en temel amacı, mühendis olarak sanayide çalışan ya da çalışmayı düşünen öğrencilerin, problem çözme teknikleri, süreç yönetimi ve iyileştirilmesine yönelik yaklaşımlar hususunda bilgilendirilmeleri ve bilinçlendirilmeleridir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
SCI de yer alan güncel yayınlar özellikle: INTERNATIONAL JOURNAL OF PROJECT MANAGEMENT, KNOWLEDGE MANAGEMENT RESEARCH & PRACTICE, TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE,vb. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Proje ve sınavlar |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|