Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR YASEMİN BAŞBINAR |
Dersi Alan Birimler |
Temel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
: Kanser multifaktöriyel bir hastalıktır. Klinik olarak ortaya çıkması da çok basamaklı bir süreci gerektirir. Bu doğası gereği multidisipliner çalışmaların zorunlu olduğu bir alandır ve birçok disipline ait temel prensip ve yönteme ait bilginin birlikte yorumunu gerektirir. Bu ders kapsamında, Öğrencileri, kanser araştırmaları laboratuarları hakkında bilgilendirmek, bu alanda yapılacak proje ve bilimsel çalışmalara adaptasyonlarını sağlamak amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Prof.Dr. Ahmet Münir KINAY,Prof.Dr. Ahmet Uğur YILMAZ,Prof.Dr. Hülya ELLİDOKUZ,Prof.Dr.Safiye AKTAŞ,Doç.Dr. Zekiye Sultan ALTUN, Yrd.Doç.Dr. Yasemin BASKIN,MSc. Pınar,Erçetin,YL Öğr Gizem Çalıbaşı,"Temel Onkolojide Kullanılan Araştırma Yöntemleri", Dokuz Eylül Üniversitesi Matbaası, İzmir,978-975-441-330-4,(2011) ,El Kitabı(Handbook) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik ders anlatımı, konuların ders içi etkinliklerle (sunum ve ödevlerle) pekiştirilmesi ve tartışılması, laboratuvar uygulamaları ve uygulama ödevleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Genel Laboratuvar kurallarını, çalışma yönergelerini bilir (bilgi) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
yasemin.baskin@deu.edu.tr ; 0 232 412 58 90 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 15:00-17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|