Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eski Çini Onarımları |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
ÖĞR.GÖREVLİSİ HADİYE KILIÇ |
Dersi Alan Birimler |
Eski Çini Onarımları |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere; Genel Seramik -Çini Sanatın tarihçesini öğretmek, Seramik-çini hammaddelerini tanıyabilmesi, Seramik ve çini ürünlerinin sınıflandırabilmesi, İlkel çamur hazırlamayı öğrenebilmesi, İlkel şekillendirme yöntemlerini öğrenebilmesi, teorik olarak öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Seramik Teknolojisi, Ateş Arcasoy, M.Ü. Güzel Sanatlar Yayınları 2 istanbul, 1983 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Toerik bir ders olduğu için ders notları ve kaynaklardan yararlanılacaktır. Ayrıca bir çömlekçi merkezi seçilecek ve çömlek üretimi araştırma projesi olarak hazırlıyacaklardır. |
Değerlendirme Kriteri |
Dersin değerlendirmesi; Ara sınav, proje ve Final olarak değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders Teorik işlendiği için dersin sonunda öğrencilerden ders hakkında bilgi geri dönüşümü alınacaktır.Bu da öğrenciye tüm ders boyunca konsantrasyonunu kaybetmemesi gerektiğini öğretecektir. Katılımlar yukarıda belirtilen oranla genel değerlendirmeye alınacaktır. Bir sonraki ders konusu verilip ön hazırlık yapılması istenecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|