Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mütercim - Tercümanlık (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR NAFİZE SİBEL GÜZEL |
Dersi Alan Birimler |
Mütercim - Tercümanlık (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Bu ders öğrencilerin araştırma ve yazı becerilerini geliştirerek ve onlara yazılı ve sözlü çeviri alanında araştırma yapmayı öğreterek bir araştırma projesi yapabilmeleri için yardımcı olmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Hale, Sandra, and Jemina Napier. Research methods in interpreting: A practical resource. A&C Black, 2013. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders interaktif şekilde yapılacaktır. Öğrencilerden her hafta kendilerine ödev olarak verilen makaleleri okumaları ve sınıf içi tartışmalarına ve uygulamalarına katılmaları beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
(Değerlendirme yöntemi, öğrenme çıktıları ve derste kullanılan öğretim teknikleri ile uyumlu olmalıdır) |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenciler bir vize (%30) bir de final sınavı (%40)olacaktır. Ayrıca öğrencilerden kendilerine verilen makaleleri okumaları, ödevlerini zamanında yapmaları ve sınıf içi tartışmalarına katılmaları beklenmektedir. Ödevler, sınıf içi faaliyetlere katılım ve derse devamlılık da değerlendirmeye alınacaktır (%30). |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|