Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ MUSTAFA ÜNÜVAR |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Amacı |
Bu derste öğrencilere pazarlama kavramı temeli üzerinden ürün, fiyat, yer ve tutundurma gibi kavramları kullanarak ürün sunumlarının hazırlanması, iletişim kanallarının yönetimi, hizmet pazarlaması, satış yönetimi ve bütünleşik pazarlama yönetimi gibi kavramların aktarılması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Mucuk, İ. (2008) Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitabevi |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım metodu, soru-cevap metodu, tartışma metodu, örnek olay ve problem çözme metodu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize ve final sınavları yoluyla problem çözme yeteneği, uygulama yeteneği, analiz etme, sentezleme ve eleştirel düşünme yeteneği. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Daha sonra duyurulacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Daha sonra duyurulacaktır. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|