Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ELİF SUBAŞI |
Dersi Alan Birimler |
Kimya |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı; koordinasyon bileşiklerini sentezleyebilmek, saflaştırabilmek, farklı yöntemler ile karakterize edebilmek ve deney sonuçlarını yorumlayabilmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Tunalı, N. K., Özkar, S. (1993). Anorganik Kimya, Gazi Üniversitesi Yayınları, No: 185. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Uygulama, Quiz,Ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci, laboratuvar değerlendirmesi olarak deney öncesi uygulanan quizler ile, ödev değerlendirmesinde ise deney sonrası hazırladığı raporlar ve ara sınav ile yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular dikkate alınarak değerlendirilecektir. Dersi veren öğretim üyesi ilk derste laboratuvarda işleyecekleri deney konularını, quiz tarihlerini öğrencilere bildirir ve ödev raporlarını toplayacağı gün veya günleri sınıfta duyurur. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %80 ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saati ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
D.E.U Fen Fakültesi Kimya Bölümü, m.yurdakoc@deu.edu.tr, elif.subasi@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 15:00-17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|