Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ HASAN BEGEÇ |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
MİM1503 Grafik İletişim I dersi kapsamında edinilen bilgi ve becerilerin mimari tasarıma baz oluşturacak şekilde geliştirilmesi ve bu amaca yönelik olarak farklı ölçeklerde (1/500-1/20) iki ve üç boyutlu mimari ifade tekniklerinin (çizim+maket) uygulamalı olarak aktarılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MİM 1503 - GRAFİK İLETİŞİM I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler / Uygulama: Derslerin ilk bölümünde öğretim üyelerinin konuya ilişkin bilgi aktarımları yapılacaktır. Dersin ikinci yarısında verilen bilgiler ışığında öğrenciler sınıf içi uygulamalar yapacaklardır. Öğrencilerin yapmış oldukları uygulamalar öğretim üyeleri tarafından yönlendirilecektir. Öğrenciler bir mimari yapının farklı ölçeklerde (1/20, 1/50, 1/100, 1/200, 1/500) iki ve üç boyutlu mimari ifade teknikleri ile uygulamasını yaparak dönem içindeki ara teslimlerini yapacaklardır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav: %10 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Her derse gerekli malzeme, araç ve gereçlerin getirilmesi gereklidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
hasan.begec@deu.edu.tr , 232 301 84 95 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders dönemi başında açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|