Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Ders turizm işletmelerinin ve destinasyonların marka oluşturma süreçlerinin incelenmesini ve amaçlamaktadır. Ders kapsamında, genel olarak marka kimliği, marka bileşenleri, marka farkındalığı, marka sadakati gibi konular detaylı olarak açıklanacak ve turizm işletmelerinde ve destinasyonlarda marka geliştirme stratejileri, marka yaşam eğrisi ve marka konumlanması konular teorik çerçevede incelenecektir. Derste ayrıca çeşitli turistik işletmeler ve turistik destinasyonların markalaşma süreçleri ile ilgili örnek olay çözümlemeleri ve akademik makale incelemeleri yapılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Keller, K. L. (2008). Strategic Brand Management, Pearson Education Ltd., New Jersey |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Teorik bilgiler ile ilgili değerlendirmeler yazılı sınav ile yapılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerin %70 ine katılmak zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi. Özge Adan Gök ozge.adan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
To be announced |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|
|