Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT ŞENOL ALPAT |
Dersi Alan Birimler |
Kimya Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Canlı sistemlerdeki temel metabolik çevrimlerin ve regülasyon basamaklarını anlamlı yorumlayabilme, Çevrimler arasındaki korelasyonlarla ilgili fakir üretebilme, yorum yapılabilme, Canlı sistemlerdeki temel metabolik çevrimler, enerji bilançoları ve regülasyon sistemlerinin öğrenilmesi ve bu süreçte ilgili organik, fizikokimya ve analitik kimya konularıyla ilişkilendirmenin yapılması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Biochemistry (3rd Edition), by Christopher K. Mathews, Kensal E. van Holde, Kevin G. Ahern, Benjamin Cummings; 3 edition (November 30, 1999), 0805330666, Lehninger Principles of Biochemistry, Third Edition by David L. Nelson, David L. Nelson, Michael M. Cox, W. H. Freeman; 4th edition (April 23, 2004), 0716743396, Biochemistry by Donald Voet , Wiley; 3 edition (March 19, 2004), 047119350X, Principles of Biochemistry (3rd Edition) by H. Robert Horton, Laurence A. Moran, Raymond S. Ochs, David J. Rawn, K. Gray Scrimgeour, H Robert Horton, Prentice Hall; 3 edition (May 7, 2001), 0130266728 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Beyin Fırtınası, İşbirlikli Öğrenme, Probleme Dayalı Öğrenme, İnteraktif Öğrenme, Sunum Tekniği, anlatım |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
%30 arasınav+%10 ödev+%60 final sınavı |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
senol.alpat@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi saat 9-11.00 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|