Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT GÜRHAN AKTAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı turizm endüstrisinde başarılı bir pazarlama stratejisi oluşturmak için gereken kaynak ve değişkenleri, pazar araştırması, reklam ve tutundurma, satış teknikleri ve halkla ilişkiler kavramlarını, turizm endüstrisinin dağıtım ağını ve ağırlam ve turizm endüstrisinin farklı bileşnelerinin bütünleşik pazarlama çabalarındaki yerini anlatmaktır. Pazarlama stratejisilerinin, politikalarının ve teorilerinin pazarlama işlevlerinin bütüncül anlayışı ve kapsamı ile ayrıntılı analizinin verilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ferrell, O.C. & M. Hartline (2012). Marketing Strategy, 6th Edition. Mason, USA: South-Western. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Anlatımı, ödevler, vaka analizleri, sınıf için tartışmalar, sunumlar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Vize ve final sınavları ders süresince işlenen konuları kapsayacaktır. Öğrencilerin kavram ve teorilerle ilgili bilgileri deneme soruları da içeren iki sınav aracılığıyla ölçülecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|