Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Makina Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR MEMET ZOR |
Dersi Alan Birimler |
Makina Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bilgisayar Destekli Mühendislik (BDM) çalısmalarında, endüstriyel bir uygulamaya veya probleme yaklasım, problemin sebeplerini doğru anlama, analiz girdilerinin doğru |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
- The Finite Element Method And Applications in Engineering Using Ansys (Erdogan Madenci, Ibrahim Guven) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Kapsamında, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerin derse olan katkısı ortalamalarına olumlu olarak yansıtılır. Dersteki soru-cevap diyaloglarında, tartışma platformlarında, proje sunumlarında yaptıkları yorumlar ve eleştiriler dikkate alınarak bu katkı seviyesi belirlenir. |
Değerlendirme Kriteri |
Ders Sırasında Öğrencilerin derse katıkıları sağlayacak sorulara verdikleri cevaplar ölçüsünde performansları ayrıca değerlendirilmekte ve proje notlarına yansıtılmaktadır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders sırasında öğrencilere yöneltilen sorularla derse katkı sağlamaları, dönem sonunda derste projelerini sunmaları ve sorulara cevap vermeleri gibi faailiyetlerle ekip çalışması bilinci ve inisiyatif kullanabilme becerileri geliştirilmeye çalışılmaktadır. Ders sadece öğretim üyesi tarafından anlatılan bir faaliyet havasından çıkarabilmek içiin bu gibi tedbirler zaman içerisinde geliştirilerek, dersin daha etkili, ilgi çekici ve öğretici bir seviyeye gelmesi hedeflenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Memet Zor |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 2-3-4 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|