Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans/Lisans |
Ders Koordinatörü |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NARFİDE MERGEN |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Amacı |
Bu ders ile meslek yaşamında karşılaşılan ya da karşılaşılması olası örnek olayları üzerinden öğrencilerin Problemlere çözüm odaklı yaklaşarak bireysel veya takım halinde problem durumlarını öngörebilme, önlem alabilme ve saptadığı problemi çözme becerilerinin gelişmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Büro Yönetimi ve Sekreterlikte Örnek Olay Analizi, Nuran Öztürk Başpınar, 2003, Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim elemanı ders sunumları, öğrencilerin örnek olay çözümüne ilişkin sunumları, soru-cevap, tartışma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sekreterlik mesleği ile ilgili bir ya da bir kaç örnek olayı analiz etmek üzere hazırlanan yazılı sınav ve öğrencilerin öğretim elemanı tarafından kendilerine verilen değişik sorunları içeren örnek olayları sorun çözme tekniklerine uygun şekilde çözümleyerek, hazırladıkları ödev sunumları ile alan uygulamaları ya da stajları sırasında yaşadıkları ya da gözlemledikleri bir sorunu belirleyerek çözüm önerileri ile birlikte hazırladıkları bir ödev. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav (teo)%30+Sunum (olay analizi) %20+Final sınav (teo)%40+Ödev %10 |
Dersin Öğretim Dili |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, SHMYO Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları çerçevesinde yapılır ve değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta: narfide.erdem@deu.edu.tr Tel: 0 232 412 4738 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftalık ders programında dersin yer aldığı gün |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|