Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NARFİDE MERGEN |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Amacı |
Bu derste öğrencilere, sosyal hayatta ve iş ortamında protokolün yeri ve önemini kavratmak; iş dünyasında ve sosyal hayatlarında kullanacakları protokol bilgilerini kazandırmak; bu bilgileri uygun yer ve zamanda iletişim içinde bulunduğu kişi ve kurumlarla çalışırken davranış olarak sergileme ve uygulama becerisini geliştirmek; bu kuralları uygulayan bir sağlık personeline çalıştığı kurumu temsil etme ve diğer çalışanlara örnek olma konusunda yetenek kazandırmak amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim elemanı ders sunumları, soru-cevap, tartışma, örnek olay incelemesi. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Çoktan seçmeli yazılı sınav ve bir tören organizasyonun ve protokol oturum düzeninin planlanmasına ilişkin bir ödev. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav (teo)%30+Ödev %20+Final (teo)%50 |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, SHMYO Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları çerçevesinde yapılır ve değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta: narfide.erdem@deu.edu.tr Tel: 0 232 412 4738 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftalık ders programında dersin yer aldığı gün Haftalık ders programında dersin yer aldığı gün |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|