Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Pazarlama |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ HAYAL CEYLAN |
Dersi Alan Birimler |
Pazarlama (İÖ) |
Dersin Amacı |
işletme amaç ve stratejilerine göre, markanın tanınması ve duyurulmasını sağlayabilmesini, marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırabilmesini, marka stratejilerini takip edebilmesini ve buna uygun davranabilmesini, rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırabilmesini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Duygu Fırat,Ahmet Hamdi İslamoğlu,Stratejik Marka Yönetimi,Beta Basım Yayım,2011,İstanbul |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders Anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav ve dönem sonu sınavı ile 5 öğrenme çıktısı ölçülecek ve haftalık ödevler ile de bu öğrenme çıktılarına ulaşmada öğrencinin hangi aşamada olduğu takip edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerin %70 ine katılım zorunludur |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: hayal.ceylan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|