Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Film Tasarımı Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR OĞUZ AHMET ADANIR |
Dersi Alan Birimler |
Film Tasarım ve Yönetmenliği |
Dersin Amacı |
Her şeyden once zaman içinde kendi kendini aşamayan bir insanın kendini geliştirmesinin çok zor bir şey olduğunun anlaşılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
RSS 4004 - Sergi Sunum ve Teknikleri |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Adanır, Oğuz, Osmanlı ve Ötekiler,Doğu Batı Yay, 2012, Ankara
|
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1.Dersler evde, kütüphanede, vs hazırlanarak ve notlar alarak gelmeyi gerektirmekte |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrenci derse devamlılık ve katılımdan %20 gibi bir puan, ödev-sunum-tartışmadan ders esnasında öğretim üyesi tarafından sorulan sorulara verdiği yanıtların kalitesine ve sınıf içi performansına bağlı olarak %40, vize sınavından %20 ve final sınavından %20 puan alacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Edinilen bilgi birikiminin yaratıcılığın, özgür ve sistemli düşüncenin en önemli unsurlarından biri olan sentezleme yeteneğini geliştirip geliştirmediğini belirlemek, öğrencinin bilgiyi ezberleyen ve onu yaratıcı ve özgür bir dille ifade edememesinin yani kolaycılığın önüne geçerek, kendine olan güveninin sergilemesini sağlayacak bir düzeye gelmesine katkıda bulunmak. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin % 70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|