Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Toksikoloji Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT MUALLA AYLİN ARICI |
Dersi Alan Birimler |
Toksikoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Akut ya da kronik olarak ağır metal maruziyeti durumlarında, ağır metallerin insan sağlığı üzerinde oluşturacağı etkilerin tanımlanması, tedavi yöntemlerinin öğrenilmesi. Ağır metal zehirlenmelerinde, biyolojik monitoring konusunda danışmanlık verebilmeleri ve korunma yöntemleri konusunda bilgi sahibi olmaları. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynak: : Goldfrank LR, Flomenbaum NE, Lewin NA, Howland MA, Hoffman RS, Nelson LS,eds. Goldfrank s Toxicology Emergencies. 7th ed. USA: McGraw-Hill Companies; 2006, pp 1469-1556 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Etkinlikler ayrıntılı olarak Değerlendirme Yöntemleri ve iş Yükü Hesaplaması bölümünde verilmiştir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerin, Ağır Metallerle Zehirlenmeler ile ilgili Ders programından Ders Koordinatörü ile birlikte seçtikleri bir ders konusunu, power point sunusu şeklinde sunum tekniklerine uygun olarak sunması beklenmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı, final sınavında başarılı olmaları ve ders programından seçilen bir konuyu power point sunusu şeklinde sunum tekniklerine uygun olarak sunmaları ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
aylin.akgun@deu.edu.tr, tel: 4123909 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|