Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT SEDEF ACAR |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Dokuma, örme, keçe, boyama, baskı, dikişle süsleme, transfer baskı, dijital baskı gibi geleneksel ve yeni tekniklerin melez karışımlarından 2 ya da 3 boyutlu tasarım-sanat çalışmaları yapmak, lif sanatının evrensel dilini teknik çözümleme, özgün ve yaratıcı düşünme ile yeni görsel organizasyonlara taşımaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: The Art Fabric, Jack Lenor Larsen, Mildred Constantine, Van Nostrand Reinhold Company, New York, 1972 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler: |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin özgün tasarımları ve yaratıcılığını ortaya çıkarmadaki becerisi, tasarımlarının projeye uygunluğu, tasarımlar için malzeme seçimi ve üretim tekniklerinin belirlenmesinde gösterdiği başarı , öğrencinin değerlendirme jürisindeki performansı dikkate alınarak değerlendirme yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin özgün tasarımları ve yaratıcılığını ortaya çıkaracağı performans, tasarımların projeye uygunluğu, tasarımlar için malzeme seçimi ve üretim tekniklerinin belirlenmesinde gösterdiği başarı göz önüne alınarak, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenci dersin %80'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
fusun.ozpulat@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba:12.30-13.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|