DERECE PROGRAMLARI

: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği

Genel Tanım

Kuruluş (kuruluş tarihi, programın genel yapısı)

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesine bağlı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı 1997 yılında, bilişim teknolojileri öğretmeni yetiştirmek amacıyla kurulmuştur. 1998-1999 akademik yılında eğitim vermeye başlayan anabilim dalımızda kuruluşundan bugüne kadar örgün öğretim programı uygulanmaktadır. 4 yıl süren lisans eğitiminin yanı sıra, Eğitim Bilimleri Enstitüsüne bağlı olarak yüksek lisans eğitimi de sürdürülmektedir. Lisans ve lisansüstü tüm Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri programlarının eğitim dili Türkçedir.
Anabilim Dalımızın eğitim programı, gelecek nesilleri hem ülkemizin hem de çağın ihtiyaç ve gereksinimleri doğrultusunda yetiştirebilecek kapasite ve beceride bilişim teknolojileri öğretmenleri yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Anabilim dalımız, öğrencilerin mesleki bilgi ve deneyimlerinin güçlendirilmesinin yanı sıra, kişisel gelişimlerini destekleyen, yaratıcılıklarını ve sosyal ilişkilerini geliştiren spor, sanat, iletişim ve kültür faaliyetlerine yönlendirilmelerini de önemsemektedir.

Kazanılan Derece

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, Lisans Derecesi

Derecenin Düzeyi

Birinci Düzey (Lisans Derecesi)

Kabul ve Kayıt Koşulları

Lise diploması , ülke genelinde Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı tarafından yapılan Yükseköğretim Kurumları Sınavı ile yerleştirme.
Programa MF-1 (Matematik Fen 1) puan türünde başarı sırası ilk 240 bin içerisinde yer alan adaylar kabul edilecektir.

Önceki Öğrenmenin Tanınması Hakkında Kurallar

Türkiyedeki ve yabancı ülkelerdeki yükseköğretim kurumlarından Dokuz Eylül Üniversitesine yatay geçiş yapmak isteyen öğrenciler için Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik ile Üniversitemiz Senatosunun belirlediği yatay geçişlerle ilgili Değerlendirme Şartları uygulanır.

Yeterlilik Koşulları ve Kuralları

Öğrencinin 4 yıllık bu programdan mezun olabilmesi için tüm derslerini başarı ile tamamlaması gerekir. Bu derece öğretim programında yer alan tüm dersleri başaran, minimum 240 AKTS kredisini sağlayan ve genel not ortalaması en az 2.00/4.00 olan öğrencilere verilir.

Program Profili (programın amacı, programın yapısı, yöneldiği alanlar, bölüm olanakları)

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı, öğretmen yetiştirmede çağdaş yaklaşımları temele alarak yürüttüğü 4 yıllık lisans programıyla; çağdaş ölçme-değerlendirme yaklaşımlardan haberdar, teknolojik gelişmeler doğrultusunda öğretim faaliyetlerini düzenleyebilen, farklı öğretim yöntem ve stratejilerini öğretim süreçlerinde kullanabilen, alanında yapılan çalışmaları takip edebilen nitelikli öğretmen yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaç çerçevesinde anabilim dalı programında öğrencilerin hem mesleki gelişimlerini sağlamak hem de alan bilgisi ve genel kültüre yönelik derslere yer verilmiştir.
2010 yılından itibaren Avrupa Yükseköğretim Alanı içerisinde yer alan ülke vatandaşlarının yükseköğrenim görmesi veya çalışması amacı ile Avrupada kolayca dolaşabilmelerini sağlayan BOLOGNA Süreci (Avrupa Yükseköğretim Alanı uyum çalışmaları) başlamıştır.
Mezun olacak öğrencilere, 2011 yılından itibaren Diploma Eki verilebilmektedir. Üniversite Diploma Eki Etiketini almıştır. AKTS etiketi almak üzere çalışmalar sürdürülmektedir.
Anabilim Dalı, uluslararası saygınlığı olan kaliteli kurumlarla ikili anlaşmalar yoluyla öğrenci ve akademisyen değişimini destekleyerek bilgi ve deneyimi arttırmayı hedeflemektedir. Anabilim Dalının, 2012 yılı itibari ile ERASMUS Öğrenci ve Akademisyen Değişim Programı kapsamında ikili anlaşmaları bulunmaktadır.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı, Hasan Ali Yücel Binasında hizmet vermekte olup, 1 dersliğe 5 laboratuara ve 11 akademik personele ait 7 odaya sahiptir. Laboratuarlarda akıllı tahta, projeksiyon ve bilgisayar gibi çoklu ortam araçları bulunmaktadır. Fakülte içinde anabilim dalı öğrencilerinin yararlanabilecekleri bir de kütüphane bulunmaktadır.

Temel Program Kazanımları

1   Milli kültüre, evrensel ve etik değerlere saygı duyabilme
2   Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine sahip olabilme
3   Alanıyla ilgili öğretim stratejisi, yöntemleri, teknikleri ve ölçme ve değerlendirme süreçleri hakkında yeterli bilgiye sahip olabilme
4   Öğrenme ve öğretme sürecini zenginleştirebilmek için uygun öğrenme ortamları tasarlayabilme
5   Bilişim teknolojilerini farklı disiplinlerle ilişkilendirebilme
6   Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği öğretim programının temel öğrenme alanları ve kazanımları hakkında bilgi sahibi olabilme
7   Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme
8   Türkçe`yi bir iletişim aracı olarak doğru ve etkin kullanabilme
9   Sosyal ve kültürel etkinliklere katılabilme
10   Bir yabancı dili günlük yaşamında ve mesleki gelişiminde kullanabilme

Mezunların İstihdam Profilleri

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı mezunları, Milli Eğitim Bakanlığı ve ona bağlı özel okul ve dershanelerde öğretmenlik; Milli Eğitim Bakanlığı ve ona bağlı özel okul ve dershane gibi kurumlarda uzman veya eğitim teknoloğu olarak çalışabileceği gibi devletin farklı kurumlarında da memurluk yapabilirler. Ayrıca özel sektörde öğretim teknolojileri ile ilgili alanlarda çalışabilirler.

Üst Derece Programlarına Geçiş

Bu programdan mezun olan öğrenciler, ikinci düzey programlara başvuruda bulunabilirler.

TYYÇ - Program Yeterlilikleri İlişkisi


Ders Yapısı ve Kredileri

Program %32 oranında meslek bilgisi, %16 oranında genel kültür ve %52 oranında alan eğitimi dersleri olmak üzere 240 AKTS'dir. 13 adet alan eğitimi, 17 adet genel kültür ve 21 adet meslek bilgisi derslerinden oluşan seçmeli ders havuzuna sahiptir. Öğretim programında yer alan zorunlu derslerin / seçmeli derslere oranı 240/60 AKTS'dir.
D:Ders U:Uygulama L:Laboratuvar
B:Bahar Dönemi G:Güz Dönemi H:Her İki Dönem
1 .Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
G 1 ATA 1005 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I ZORUNLU 2 0 0 3
G 2 BTE 1001 BİLİŞİM VE MATEMATİK ZORUNLU 3 0 0 5
G 3 BTE 1003 EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ZORUNLU 2 2 0 5
G 4 BTE 1005 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ ZORUNLU 2 0 0 3
G 5 GKD 1001 TÜRK DİLİ I ZORUNLU 3 0 0 5
G 6 MBD 1001 EĞİTİME GİRİŞ ZORUNLU 2 0 0 3
G 7 MBD 1004 EĞİTİM FELSEFESİ ZORUNLU 2 0 0 3
G 8 YDA 1019 YABANCI DİL I (ALMANCA) ZORUNLU 2 0 0 3
G 9 YDF 1019 YABANCI DİL I (FRANSIZCA) ZORUNLU 2 0 0 3
G 10 YDİ 1019 YABANCI DİL I (İNGİLİZCE) ZORUNLU 2 0 0 3
G 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - -6
TOPLAM:   30
 
2. Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
B 1 ATA 1006 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II ZORUNLU 2 0 0 3
B 2 BTE 1002 ALGORİTMA TASARIMI VE GELİŞTİRME ZORUNLU 2 2 0 5
B 3 BTE 1004 ELEKTRONİK DEVRE ELEMANLARI ZORUNLU 3 0 0 5
B 4 BTE 1006 PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ YAKLAŞIMLARI ZORUNLU 2 0 0 3
B 5 GKD 1002 TÜRK DİLİ II ZORUNLU 3 0 0 5
B 6 MBD 1002 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ ZORUNLU 2 0 0 3
B 7 MBD 1003 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ ZORUNLU 2 0 0 3
B 8 YDA 1020 YABANCI DİL II (ALMANCA) ZORUNLU 2 0 0 3
B 9 YDF 1020 YABANCI DİL II (FRANSIZCA) ZORUNLU 2 0 0 3
B 10 YDİ 1020 YABANCI DİL II (İNGİLİZCE) ZORUNLU 2 0 0 3
B 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - -6
TOPLAM:   30
 
3 .Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
G 1 BTE 2001 BİLİŞİM SİSTEMLERİ DONANIMI ZORUNLU 3 0 0 4
G 2 BTE 2003 TEMEL PROGRAMLAMA ZORUNLU 2 2 0 4
G 3 BTE 2005 EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA ZORUNLU 2 2 0 4
G 4 BTE 2007 ÖĞRETİM TASARIMI ZORUNLU 3 0 0 4
G 5 MBD 1006 ÖĞRETİM İLKE YÖNTEMLERİ ZORUNLU 2 0 0 3
G 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - 11
TOPLAM:   30
 
4. Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
B 1 BTE 2002 BİLİŞİMDE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI ZORUNLU 2 0 0 3
B 2 BTE 2004 BİLİŞİM ETİĞİ VE GÜVENLİĞİ ZORUNLU 2 0 0 3
B 3 BTE 2006 VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ ZORUNLU 3 0 0 3
B 4 BTE 2008 İLERİ PROGRAMLAMA ZORUNLU 2 2 0 4
B 5 MBD 1005 TÜRK EĞİTİM TARİHİ ZORUNLU 2 0 0 3
B 6 MBD 1008 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ZORUNLU 2 0 0 3
B 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - 11
TOPLAM:   30
 
5 .Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
G 1 BTE 3001 EĞİTİMDE MODELLEME VE TASARIM ZORUNLU 2 2 0 5
G 2 BTE 3003 WEB TABANLI PROGRAMLAMA ZORUNLU 2 2 0 5
G 3 BTE 3005 BİLİŞİM ÖĞRETİM PROGRAMLARI ZORUNLU 2 0 0 3
G 4 MBD 1011 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK ZORUNLU 2 0 0 3
G 5 MBD 1012 SINIF YÖNETİMİ ZORUNLU 2 0 0 3
G 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - 11
TOPLAM:   30
 
6. Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
B 1 BTE 3002 BİLGİSAYAR AĞLARI ZORUNLU 3 0 0 3
B 2 BTE 3004 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME ZORUNLU 3 0 0 3
B 3 BTE 3006 İŞLETİM SİSTEMLERİ ZORUNLU 3 0 0 4
B 4 GKD 1008 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI ZORUNLU 1 2 0 3
B 5 MBD 1009 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ ZORUNLU 2 0 0 3
B 6 MBD 1010 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ZORUNLU 2 0 0 3
B 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - 11
TOPLAM:   30
 
7 .Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
G 1 BTE 4001 FİZİKSEL PROGRAMLAMA ZORUNLU 2 2 0 5
G 2 BTE 4003 TEKNOLOJİ PLANLAMASI VE UYGULAMALARI ZORUNLU 2 0 0 4
G 3 MBD 1014 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA ZORUNLU 2 0 0 3
G 4 MBD 4115 ÖĞRETMENLİK UYULAMASI 1 ZORUNLU 2 6 0 10
G 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - 8
TOPLAM:   30
 
8. Dönem:
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
B 1 BTE 4002 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ ZORUNLU 3 0 0 4
B 2 BTE 4004 MOBİL PROGRAMLAMA ZORUNLU 2 2 0 5
B 3 MBD 1013 OKULLARDA REHBERLİK ZORUNLU 2 0 0 3
B 4 MBD 4116 ÖĞRETMENLİK UYULAMASI 2 ZORUNLU 2 6 0 10
B 0 - SEÇMELİ DERSLER SEÇMELİ - - - 8
TOPLAM:   30
 
 
HER DÖNEM AKTS'YE GÖRE SEÇİLEBİLİR DERSLER
Dönem No Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
H 1 BTE 5001 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 2 BTE 5002 EĞİTİM YAZILIMI TASARIMI VE DEĞERLENDİRME SEÇMELİ 2 0 0 4
H 3 BTE 5003 EĞİTİMDE YAPAY ZEKâ UYGULAMALARI SEÇMELİ 2 0 0 4
H 4 BTE 5004 EĞİTSEL OYUN VE OYUNLAŞTIRMA SEÇMELİ 2 0 0 4
H 5 BTE 5005 EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR SEÇMELİ 2 0 0 4
H 6 BTE 5006 EĞİTSEL VİDEO TASARIMI SEÇMELİ 2 0 0 4
H 7 BTE 5007 İNSAN VE BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 8 BTE 5008 MASAÜSTÜ YAYINCILIK SEÇMELİ 2 0 0 4
H 9 BTE 5009 MEDYA OKURYAZARLIĞI SEÇMELİ 2 0 0 4
H 10 BTE 5010 ÖĞRETİMDE MATERYAL TASARIMI SEÇMELİ 2 0 0 4
H 11 BTE 5011 ÖZEL EĞİTİM VE TEKNOLOJİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 12 BTE 5012 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 13 BTE 5013 TEKNOLOJİ VE YETİŞKİN EĞİTİMİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 14 GKD 5001 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE SEÇMELİ 2 0 0 3
H 15 GKD 5002 BESLENME VE SAĞLIK SEÇMELİ 2 0 0 3
H 16 GKD 5003 BİLİM TARİHİVE FELSEFESİ SEÇMELİ 2 0 0 3
H 17 GKD 5004 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ SEÇMELİ 2 0 0 3
H 18 GKD 5005 EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK SEÇMELİ 2 0 0 3
H 19 GKD 5006 GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI SEÇMELİ 2 0 0 3
H 20 GKD 5007 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ SEÇMELİ 2 0 0 3
H 21 GKD 5008 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM SEÇMELİ 2 0 0 3
H 22 GKD 5009 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME SEÇMELİ 2 0 0 3
H 23 GKD 5010 KÜLTÜR VE DİL SEÇMELİ 2 0 0 3
H 24 GKD 5011 MEDYA OKURYAZARLIĞI SEÇMELİ 2 0 0 3
H 25 GKD 5012 MESLEKİ İNGİLİZCE SEÇMELİ 2 0 0 3
H 26 GKD 5013 SANAT VE ESTETİK SEÇMELİ 2 0 0 3
H 27 GKD 5014 TÜRK HALK OYUNLARI SEÇMELİ 2 0 0 3
H 28 GKD 5015 TÜRK İŞARET DİLİ SEÇMELİ 2 0 0 3
H 29 GKD 5016 TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI SEÇMELİ 2 0 0 3
H 30 GKD 5017 TÜRK MUSİKİSİ SEÇMELİ 2 0 0 3
H 31 GKD 5018 TÜRK SANATI TARİHİ SEÇMELİ 2 0 0 3
H 32 MBD 5001 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME SEÇMELİ 2 0 0 4
H 33 MBD 5002 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 34 MBD 5003 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU SEÇMELİ 2 0 0 4
H 35 MBD 5004 EĞİTİM HUKUKU SEÇMELİ 2 0 0 4
H 36 MBD 5005 EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 37 MBD 5006 EĞİTİM TARİHİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 38 MBD 5007 EĞİTİMDE DRAMA SEÇMELİ 2 0 0 4
H 39 MBD 5008 EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER SEÇMELİ 2 0 0 4
H 40 MBD 5009 EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME SEÇMELİ 2 0 0 4
H 41 MBD 5010 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA SEÇMELİ 2 0 0 4
H 42 MBD 5011 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME SEÇMELİ 2 0 0 4
H 43 MBD 5012 HASTANADE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 44 MBD 5013 KAPSAYICI EĞİTİM SEÇMELİ 2 0 0 4
H 45 MBD 5014 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 46 MBD 5015 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM SEÇMELİ 2 0 0 4
H 47 MBD 5016 MİKRO ÖĞRETİM SEÇMELİ 2 0 0 4
H 48 MBD 5017 MÜZE EĞİTİMİ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 49 MBD 5018 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI SEÇMELİ 2 0 0 4
H 50 MBD 5019 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ SEÇMELİ 2 0 0 4
H 51 MBD 5020 ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA SEÇMELİ 2 0 0 4
H 52 MBD 5021 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM SEÇMELİ 2 0 0 4
H 53 MBD 5022 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME SEÇMELİ 2 0 0 4
 

Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme

Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme yöntemleri ilgili öğretim üyesi/leri tarafından hazırlanan ve Bilgi paketinde yer alan Ders Tanıtım Formunda tanımlanmıştır. Sınavlar ve ders başarı notları ile ilgili olarak DEÜ Önlisans, Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin ve Buca Eğitim Fakültesi Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının ilgili maddeleri uygulanır. Buna göre öğrenciler derslere, uygulamalara ve sınavlara katılmak zorundadırlar. Öğrencilerin devam-devamsızlığı ilgili öğretim elemanı tarafından takip edilir. Öğrenciler her ders için bir ara sınav ve bir yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Bazı derslerde, bunlara ek olarak yarıyıl içi çalışma da (proje, seminer, ödev, sunum vs.) istenebilir. Fakültemizin eğitim-öğretim yönetmeliğine göre bir ara sınav ve bir yarıyıl sonu sınavının başarı notuna katkısı %40 ve %60tır. Eğer yarıyıl içi çalışma da istenmişse, bu durumda ara sınav %30, yarıyıl sonu sınavı %60 ve yarıyıl içi çalışma da %10 olarak başarı notuna etki eder. Bir dersten (AA), (BA), (BB), (CB), (CC), (DC), (DD) ve (B) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersten başarılı; (FD), (FF) ve (Y) notunu alan öğrenciler ise dersten başarısız sayılırlar. Genel not ortalaması 1.80den aşağı olan öğrenciler, daha önce almadıkları bir derse kayıt olamazlar. Bir dersten başarısız olan öğrenciler istedikleri takdirde, yarıyıl sonu sınavını takiben yapılacak olan Bütünleme Sınavlarına girebilirler. Bütünleme sınavlarında alınan notlar, ilgili derslerin yarıyıl sonu sınavlarında alınan notlar yerine geçer ve öğrencinin başarı notu yeniden hesaplanır.
Ayrıntılı bilgi için bakınız:
http://bef.deu.edu.tr/wp-content/uploads/2015/10/ogretim_ve_sinav_uygulama_esaslari.pdf

Mezuniyet Koşulları

Öğrencinin 4 yıllık bu programdan mezun olabilmesi için tüm derslerini başarı ile tamamlaması gerekir. Bu derece öğretim programında yer alan tüm dersleri başaran, minimum 240 AKTS kredisini sağlayan ve genel not ortalaması en az 2.00/4.00 olan öğrencilere verilir.

Çalışma Şekli (tam zamanlı,yarı zamanlı,e-öğrenme)

Tam zamanlı eğitim programı uygulanmaktadır.

Adres ve İletişim Bilgileri (program başkanı veya eşdeğeri)

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölüm Başkanı: Prof.Dr. Ercan AKPINAR
E-posta: ercan.akpinar@deu.edu.tr
Tel: 0 232 301 22 51