Description of Individual Course Units
|
Offered By |
Coaching Education |
Level of Course Unit |
First Cycle Programmes (Bachelor's Degree) |
Course Coordinator |
INSTRUCTOR MERT TUNAR |
Offered to |
Coaching Education |
Course Objective |
The purpose of this course is to teach the concepts of disabled, physical and psychological characteristics of people with disabilities st and the effect of sport on disabled people |
Learning Outcomes of the Course Unit |
||||||||||||
|
Mode of Delivery |
Face -to- Face |
Prerequisites and Co-requisites |
None |
Recomended Optional Programme Components |
None |
Course Contents |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Recomended or Required Reading |
Yahya Özsoy-Mehmet Özyürek-Süleyman Eripek, Özel Eğitime Muhtaç Çocuklar Özel Eğitime Giriş , Karatepe Yayınları Ruhi Kılıç, Özel Eğitim Hizmetleri Tanıtım El Kitabı, Cavkaytar, A. ve Diken, I.H. (2005). Özel Eğitime Giriş. Ankara: Kök Yayıncılık. Eripek, S. (Editör) (2003) Özel Eğitim. Eskişehir: Ana.Ün.AÖF Okulöncesi Öğretmenliği Lisans Programı. Konrot, A. (2003) "Okulöncesi Dönemde Dil ve Konuşma Sorunları", Çocukta Dil ve Kavram Gelişimi. Özer,D.S.; Engelliler Için Beden Eğitimi ve Spor , Nobel Yayınevi, Ank.2001. |
Planned Learning Activities and Teaching Methods |
presentation, discussion |
Assessment Methods |
||||||||||||||||||||||||
|
Further Notes About Assessment Methods |
None |
Assessment Criteria |
To be announced. |
Language of Instruction |
Turkish |
Course Policies and Rules |
To be announced. |
Contact Details for the Lecturer(s) |
mert.tunar@deu.edu.tr |
Office Hours |
no restriction |
Work Placement(s) |
None |
Workload Calculation |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|