Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fransizca Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ AYHAN ŞİREN |
Dersi Alan Birimler |
Fransizca Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Öğrenciler genel olarak metin tiplerini tanıyarak şiirsel metinlerin özelliklerini öğrenme, şiir incelemesinde sıkça kullanılan terimlerin anlamını bilme, Fransız şiiri hakkında genel bilgilere sahip olma, şiirin hecelenmesi, satır sayısına bağlı tanımlamaları ve incelemeleri bilme konusunda gerekli donanımlara sahip olma, söz sanatları hakkında bilgiler edinip bunları Fransız şiiri üzerinde uygulayabilme, Fransız şiirinde bulabilme özelliklerine sahip olma becerileri kazandırmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ADAM, Jean-Michel (2000) Linguistique Textuelle. Des Genres de Discours Aux Textes, Paris: Nathan-Université. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, tartışma, soru-cevap ve sunu çalışması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Televizyon, gazete, dergi internet v.s gibi çeşitlilik gösteren, medya organlarının tarihsel gelişimi ve bunların günümüzde (siyasi,ekonomik, kültürel vb) verdiği mesajların toplum ve birey üzerindeki etkileri ve bu etkilerin alıcılar(toplum ve birey) tarafından eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirilmesi ve ayrıca ilköğretim Medya Okuryazarlığı programının incelenmesidogan.gunay@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|