Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT SAADET İLKİM KAYA |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
MİM1503 Grafik İletişim I dersi kapsamında edinilen bilgi ve becerilerin mimari tasarıma baz oluşturacak şekilde geliştirilmesi ve bu amaca yönelik olarak farklı ölçeklerde (1/500-1/50) iki ve üç boyutlu mimari ifade tekniklerinin (çizim+maket) uygulamalı olarak aktarılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MİM 1503 - GRAFİK İLETİŞİM I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler / Uygulama: Derslerin ilk bölümünde öğretim üyelerinin konuya ilişkin bilgi aktarımları yapılacaktır. Dersin ikinci yarısında verilen bilgiler ışığında öğrenciler sınıf içi uygulamalar yapacaklardır. Öğrencilerin yapmış oldukları uygulamalar öğretim üyeleri tarafından yönlendirilecektir. Ödevler: Her ders sonrasında ödev verilecektir. (Çevre Analizi hazırlanması, 1/500 Vaziyet planı hazırlanması, 1/200 Vaziyet planı hazırlanması, 1/100 Plan-kesit-görünüş çizimlerinin hazırlanması, 1/50 Plan-kesit-görünüş çizimlerinin hazırlanması, 1/50 Plan-kesit-görünüş çizimlerinin rapido tekniği ile hazırlanması, Ortografik set çizimlerinin rapido tekniği ile hazırlanması) |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav % 10 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Her derse gerekli malzeme, araç ve gereçlerin getirilmesi gereklidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
rengin.zengel@deu.edu.tr, 232 301 84 55 / hasan.begec@deu.edu.tr , 232 301 84 95 / gokcecicek.savasir@deu.edu.tr, 232 301 84 50 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders dönemi başında açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|