Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası İşletmecilik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROFESÖR ASIM GÜNAL ÖNCE |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası İşletmecilik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Küreselleşen ve gelişen günümüz dünyasında firmalar giderek daha fazla dış pazarlara girmekte ve bu pazarlarda çeşitli faaliyetler göstermektedir. Firmalar dış pazarlara açıldıklarında bu pazarlarla ilgili bilgi toplama, bu bilgileri doğru analiz etme ve analizlerin sonuçlarını iyi değerlendirme, firmaların girdikleri pazarlarda başarılı olmasında ana etmenlerin başında yer almaktadır. Bu bağlamda Uluslararası Pazarlama Araştırması dersinin amacı dersi takip eden öğrencilere gereken bu bilgileri toplama, analiz etme ve değerlendirme yetisi kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Pazarlama Araştırmasının Temelleri, Tony Proctor, Prentice Hall |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders tartışma yöntemi ve ya interaktif yöntem ağırlıklı olarak yürütülecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tüm öğrenme çıktıları ders sırasındaki interaktif anlatım süreci içerisinde ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gunal.once@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başında ilan edilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|