DERS ADI

: TEZ ÇALIŞMASI

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
TEG 6199 TEZ ÇALIŞMASI ZORUNLU 0 0 0 30

Dersi Veren Birim

Tıp Eğitimi Doktora

Dersin Düzeyi

Doktora

Ders Koordinatörü

Dersi Alan Birimler

Tıp Eğitimi Doktora

Dersin Amacı

Öğrenme, öğrenme kuramları, öğrenme stratejileri ve stilleri, öğrenme ortamları ile ilgili kavramlar ve bu kavramların tıp eğitimi alanına uyarlanması konusunda bilgi ve beceri kazanmak

Dersin Öğrenme Kazanımları

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

Bruning RH, Schraw GJ, Ronning RR (1995) . Cognitive psychology and instruction (2nd edition). Prentice Hall.
Schmidt HG, Norman GR, Boshuizen HPA (1990) Acognitive perspective on medical expertise: Theory and implications. Academic Medicine, 65, 611-621.
Patrick J (1992) Training: Research and Practice. London: Academic Press.
Klausmeier HJ (1990) Conceptualizing. In: Jones BF , Idol L (Eds). Dimensions of thinking and cognitive instruction. Hillsdale NJ: Erlbaum.
Roth KJ (1990) Developing meaningful conceptual understanding in science. In: Jones BF , Idol L (Eds). Dimensions of thinking and cognitive instruction. Hillsdale NJ: Erlbaum.
Derry SJ (1990) Learning strategies for acquiring useful knowledge. In: Jones BF , Idol L (Eds). Dimensions of thinking and cognitive instruction. Hillsdale NJ: Erlbaum.

Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

Değerlendirme Yöntemleri

Başarılı / Başarısız

Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Yok

Değerlendirme Kriteri

100 üzerinden minimum 75 puan (CB) almak

Dersin Öğretim Dili

Türkçe

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

İlan Edilecektir.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

berna.musal@deu.edu.tr

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

Çarşamba 14.00-16.00

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 0

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9PK.10PK.11PK.12PK.13PK.14PK.15PK.16