Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT ENGİN ÖZGÜL |
Dersi Alan Birimler |
Tekstil Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin tekstil ve konfeksiyon işletmelerinde pazarlama faaliyetlerinin yönetimine ilişkin bilgi ve becerilerini geliştirmek |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ö. Baybars Tek ve Engin Özgül (2009) Modern Pazarlama İlkeleri, Birleşik Yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı, örnek olay çözümü, soru-cevap ve ödev sunumu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Pazarlamaya ilişkin temel kavram, model ve pazarlama karması unsurları ile stratejik pazarlama faaliyetlerine ilişkin bilgi düzeyi, sınavlar, sınıf içi tartışmalara katılım yoluyla; Pazarlama faaliyetlerinin etkinlik değerlendirmeleri ve pazarlama faaliyetlerinin yönetilmesine ilişkin deneyimler, örnek olay tartışmaları ve bu konuda yapılan ödevin nitelikleri dikkate alınarak değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derse katılım önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Engin ÖZGÜL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 12:00-14:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|