Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇENT GÖKÇEÇİÇEK SAVAŞIR |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Çağdaş mimarlığın günümüz söylem ve uygulamalarını şekillendiren 20. Yüzyılın temel olgu ve akımlarını, dönemin öne çıkan mimarları, kanonik fikirleri, çalışmaları, pozisyonel duruşları ve tasarım yaklaşımlarına odaklanarak anlamaya çalışmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu seminer dersi, öğretim üyesi tarafından verilen teorik ders anlatımlarının yanı sıra, öğrenci ödev ve sunumlarının tartışılacağı genel tartışmalar üzerinden gerçekleştirilecektir. Öğretim üyesi öğrencileri sunum yapacakları konuyla ilgili bilgi ve kaynaklarla yönlendirir. Dersler yüksek performanslı sunumlar ve tartışmalar şeklinde yapılacaktır. Öğrencilerin dersteki tartışmalara aktif katılımı önemlidir. Derste yapılacak grup sunumlarının ardından konu öğretim üyesi tarafından genel tartışmaya açılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara sınav (%20): Dönem boyunca bir ara sınav yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav : % 20 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3, ÖÇ4, ÖÇ5) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. MİM 2523 Sanat Tarihi ve MİM 3811 Modern Mimarlık Tarihi derslerini almış olmak tavsiye edilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gokcecicek.savasir@deu.edu.tr 0090 232 301 84 50 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders dönemi başında açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|